אין זה פשוט כיום לנהל עסק, בעידן של עולם דיגיטלי, רשת אינטרנט ורשתות חברתיות. כל בעל עסק רוצה להיות בולט מעל המתחרים שלו, רוצה להציע מונופול של יצירתיות, מוצרים או שירותים ורוצה להיות במרכזו של שיח חיובי מתמשך בכל מדיה אפשרית. אין זה פשוט להגיע למצב שכזה אך בהחלט יש לא מעט דרכים יצירתיות להראות שהעמוד העסקי באינסטגרם, למשל, הוא עמוד פעיל, מקצועי, כזה שיש בו מעורבות רבה של עוקבים וכמובן פעילות עסקים מהותית. דרך הבלוג של עדן שרעבי אפשר להכיר לא מעט שיטות ודרכים לקדם עסקים ברשתות החברתיות ובאינטרנט בכלל והוא מומלץ לקריאה הן על ידי בעלי עסקים והן על ידי מקדמי אתרים ועמודים. אפשר להתוודע בו לדרכים מעניינות שבעזרתן העמודים יהיו פעילים ויגדילו את החשיפה כל הזמן.
איך מקדמים עסקים באינסטגרם
קידום של עמודים עסקיים באינסטגרם מבוסס על כמה וכמה פעולות – העלאת פוסטים וסטורי, תיוגים של מוצרים, אנשים או מקומות וכמובן יצירת שיח שבו העוקבים משתתפים ומביעים את הדעה שלה. כיום אפשר למצוא שירותים של קניית תגובות באינסטגרם, מה שגורם לכל פוסט להיראות ככזה שיש בו הרבה תגובות, הרבה מעורבות וכל אלה ביחד ימשכו עוד ועוד עוקבים וגולשים לקחת חלק בפעילות. כאשר יגיע לעמוד גולש אקראי ויתלבט האם כדאי לו להפוך לעוקב – הוא ידפדף בין הפוסטים השונים, יבחן את כמות התגובות, הלייקים והשיתופים ולפי זה יקבל את ההחלטה האם להפוך לעוקב בעצמו. מכאן קל יותר להבין את החשיבות של כל תגובה ותגובה וכמובן את החשיבות של הרבה תגובות שיופיעו בפוסטים השונים. בעמוד ייראה רציני וכזה שמושך את העוקבים ויהיה קל יותר לקבל את ההחלטה להיות עוקב.
החשיבות של מספר גבוה של עוקבים
לכל תגובה שמופיעה לפוסטים יש חשיבות ומכאן הסיבה של לא מעט בעלי עסקים לקנות תגובות כחלק משגרה של קידום העמוד העסקי שלהם. יש כיום תחרות אמיתית על כל גולש וכל עוקב ובעל העסק צריך לעשות כל שביכולתו על מנת להגדיל את מספר העוקבים של העמוד שלו. בדרך זו העמוד ייראה מקצועי, רציני ואותנטי וכאשר יש הרבה תגובות שמופיעות ליד הפוסטים – אין ספק שזה מאד מושך ויגרום גם לגולשים אחרים לרצות להגיב, להשתתף ולקחת חלק בשיח שעם הזמן ייווצר. הרשתות החברתיות הן אזור וירטואלי שלא תמיד מתעכבים על הפוסטים או על התוכן שרואים שם ולכן חשוב מאד להספיק לתפוס את תשומת ליבו הרגעית והקצרצרה של הגולש. ריבוי תגובות בהחלט יכול לעזור בזה ומכאן אפשר להבין את הפופולריות של קניית עוקבים או קניית תגובות לפוסטים.