2 סיבות שגוגל לא יציג את שם האתר שלנו בתוצאות החיפוש
הסיבה הראשונה היא On Page, בעת בניית האתר חשוב לשים בכל דף את שם האתר.
אני רואה הרבה פעמים אתרים שלא מבינים למה גוגל לא מציג את שם האתר שלהם בתוצאות החיפוש.
סיבה זו יכולה לנבוע מכיוון שגוגל נשאר מבולבל, בגלל 2 סיבות מרכזיות.
הסיבה הראשונה נובעת מכך שתגיות ה- title לא מכילה את שם האתר.
דוגמא להמחשבה:
אם אנחנו עוסקים במחשבים, ויש לנו דף באתר בשם תיקון מחשבים.
התגית Title שלנו תוצג בצורה כזאת: "מתן מחשבים – תיקון מחשבים"
בתגית זאת אנחנו מעבירים לגוגל 2 סוגי מידע.
אחד הוא שם האתר "מתן מחשבים" והשני הוא שם \ נושא הדף "תיקון מחשבים".
הסיבה השניה היא קישורים
קורא לעיתים רחוקות שלמרות שהגדרנו את שם האתר ב- Title, גוגל עדיין לא מציג אותו בתוצאות החיפוש.
זאת סיבה ידועה שנובעת ממערך קישורים גרוע ולא ממוקד של האתר עצמו.
עם יש לנו מערך של 20 קישורים, ו- 10% מהקישורים בעלי אנקור טקסט עם שם האתר, אבל 90% מהאנקור טקסט הם קישורים טבעיים, או קישורים עם מילות מפתח, או קישורי URL, גוגל נשאר מבולבל והוא לא מבין את שמו של האתר בכלל.
ובמקרים שונים מציג את השם של האתר כ- מילת מפתח.
לדוגמא במקום שהוא יציג אותו בצורה כזאת:
"מתן מחשבים – תיקון מחשבים"
הוא יציג אותו בצורה הזאת ע"פ הקישורים של האתר: "טכנאי מחשבים – תיקון מחשבים"
לכן רצוי לבדוק שהשם של האתר נמצא באנקור טקסט כ- 30% ומעלה ממערך הקישורים של האתר.
ישנם תוכנות וכלים רבים לבדיקת קישורים שיכולים לסייע לכם בנושא.
הכלי המועדף על מקדם אתרים והפופולרי ביותר הוא majestic
התמונות מדברות בעד עצמם :]
יזם ומומחה לקידום אתרים, חי ונושם את האינטרנט וחובב טכנולוגיה.