דף נחיתה
הרשמת אנשים לתפוצה, מכירת מוצרים, סנן נוסף במסנן השיווקי שלכם והרשמה לוובינרים הם רק חלק מהדברים שלשמם צריך דף נחיתה. דף זה יהיה לרוב נפרד מאתר העסק או עמוד פנימי בתוכו ולא יהיה חלק מדף הבית או יציג תפריטים נוספים באתר. לדף הנחיתה צריכה להיות מטרה אחת בלבד והיא זו שלשמה בניתם את דף הנחיתה. כלומר שאם בניתם דף נחיתה כדי למכור מוצר אז אתם לא רוצים לשתף שם קישורים למאמרים באתר שלכם או לעמוד העסקי שלכם בפייסבוק – אתם רוצים לבנות את הדף במטרה שאנשים יקנו את המוצר. על מנת לבנות דף נחיתה מקצועי יש צורך בחברת בניית אתרים (או בונה אתרים פרילנסר) וקופירייטר טוב שידע להציג היטב את המוצרים/שירותים שלכם. כמובן שדפי נחיתה פשוטים יותר לצורך הרשמה לתפוצה או שיווק חינמי של מוצר דיגיטלי שלכם עשויים להיות פשוטים בהרבה.
מדוע אתם צריכים דף נחיתה ומדוע חשוב לשדרג אותו מפעם לפעם?
דף נחיתה עוזר להעביר מסר אחד בצורה ברורה וטובה יותר לגולשים שלכם. דף זה נוח יותר לגולשים להבין את המסר שלכם, לתקשר אתכם, להכיר אתכם וזאת מבלי לנווט בין עמודים שונים באתר שלכם. הממצאים בדף הנחיתה (לדוגמה הוכחות או סרטוני המלצה מלקוחות) בונים אמון בין הגולשים לבין העסק. באמצעות דף נחיתה ניתן להשיג בדרך כלל אחוזי המרה טובים יותר מאשר באתר שהם יכולים להתפזר בו למקומות שונים, מבחינת וויזואלית הוא נוח יותר וגם מבחינת איסוף נתונים ושיפור ביצועי קמפיינים ממומנים קל יותר לבצע משום שאין גורמים חיצוניים המפריעים.
מה כולל דף נחיתה?
- דף נחיתה מקצועי יכלול כותרת ראשית מושכת המעניינת את הגולש להמשיך לקרוא.
- מספר כותרות משנה בין לבין לטובת הגולשים המרפרפים עם העיניים כדי לקרוא מה שמעניין אותם.
- יכול לכלול סרטון מכירה.
- יכול לכלול סרטוני המלצות מלקוחות או לפחות תמונות שלהם עם ציטוט.
- יכול לכלול הוכחות לכך שהמוצר/שירות שלכם עובד.
- כמובן תועלות רבות של המוצר שזה מה שהלקוחות שלכם צריכים ורוצים לשפר אצלם.
- מחיר המוצר.
- אפקט של לחץ לבצע פעולה עכשיו, משהו בסגנון "ההרשמה פתוחה עד תאריך X בשעה Y" או "ניתן לקבל את הספר בחינם עד היום בשעה חצות" וכו'.
- וכמובן לא פחות חשוב מהכול – הנעה לפעולה. הנעה לפעולה תופיע מספר פעמים במהלך דף הנחיתה שכן כאשר מי שיהיה בשל כבר בתחילת העמוד לבצע פעולה יוכל לעשות אותה ואם לא אז לפחות הטמענו לו בראש מה שאנו רוצים שיעשה בהמשך.
כיצד תוכלו לשדרג את דף הנחיתה שלכם?
שדרוג דף הנחיתה שלכם צריך להיות כזה ששם את הגולשים שלכם במרכז ומציג את התועלות שהם יוכלו להרוויח מהמוצר/השירות שלכם. יהיה עליכם לדעת היטב את הגולשים שלכם ומיהו קהל היעד של המוצר שלכם ולכוון אליו את התוכן שלכם. הציגו בדף הנחיתה מסר אחד ברור, הציגו תוכן רלוונטי וברור למה שהגולשים מחפשים, השתמשו במילים ומשפטים שיצרו אמוציות ורגשות אצל הגולשים שלכם, הסירו הסחי דעת שונים, בנו אמון, אל תפציצו במידע, הוסיפו הוכחות, הוסיפו המלצות ושמרו על הכול פשוט מבלי לסבך את הגולשים יותר מדי.