חברה לקידום אתרים או פרילנסר?
מה המטרה של החברה?
חברה לקידום אתרים ניחנת בידע והמשאבים שעומדים לרשותה בכדאי לקדם את אתר הלקוח.
מטרתה העיקרית היא להגיד לגוגל שהאתר הוא האיכותי והרלוונטי ביותר עבור מילת המפתח הנבחרת.
בכדאי לספק עבודה איכותית, החברה תצטרך לרענן ולחדש את האתר בתכנים חדשים מידי חודש (מומלץ)
מלבד זאת, החברה תבדוק את קוד האתר, ובמידת הצורך תתקן אותו ע"פ ההנחיות של גוגל.
עוד נושא חשוב הוא התאמת עמוד התוכן לקידום בגוגל, על החברה לשנות ולהתאים את העמוד גם כאן ע"פ ההנחיות של גוגל.
המשמעות החשובה ביותר היא שהחברה תצטרך לבנות מערך קישורים יציב ואיכותי שישרוד למשך זמן רב.
חברה לקידום אתרים או פרילנסר מומחה?
ישנם חילוקי דעות לאורך כל השנים בין בחירת חברה לקידום אתרים או פרילנסר (מקדם אתרים)
חברה לקידום אתרים יכולה לעזור לכם בשל הניסיון והמשאבים הרבים שלה, לאומת זאת, פרילנסר \ מקדם אתרים, יכול גם לעזור לכם, אבל ייתכן שאיש אחד לא יתן לכם את מה שחברה יכולה לתת.
זה מורגש בעיקר במשאבים שעומדים לרשותו, אבל היתרון היחסי הוא שמקדם אתרים עשוי לתת לכם זמן עבודה גדול יותר מאשר חברה.
ההמלצה שלי אליכם
כמקדם אתרים לפעמים אני גם זקוק לשירותי תכנות עבור האתרים של הלקוחות שלי.
אני אישית יבחר בפרילנסר מאשר חברה שעוסקת בבניית אתרים ותכנות.
כמה סעיפים מעולים לבחירת פרילנסר מאשר חברה:
- שירות – פרילנסר יתן עבורי שירות אישי ומקצועי יותר מאשר חברה. (זמן וייעוץ)
- מחיר – מחירי הפרילנסרים זולים יותר מאשר מחירי החברות לשעת עבודה.
- ניסיון – ישנם פרילנסרים מעולים בעלי וותק גבוהה אפילו עד 10 שנים שיכולים לעשות בשעה מה שחברה תעשה עבורי ב- 3 שעות.
איך אני בוחר פרילנסר?
האינטרנט גדול ואפילו ענקי, וישנם המון חובבנים בתחום, ורצוי לבחור את האיש המתאים ביותר לתפקיד.
כמו בכל שירות שנרכש, חשוב לציין מס' פרמטרים אשר בולטים ומבטיחים את בחירת הפרילנסר האולטימטיבי.
2 פרמטרים שאני לפחות שם להם דגש גדול:
- תגובות \ ממליצים – תגובות חיוביות על אותו הפרילנסר
- ניסיון – רצוי לקחת פרילנסר שהוא בא עם וותק גדול ככל האפשר.
כמה פרמטרים חשובים בעת בחירת חברה לקידום אתרים:
- וותק – ישנם חברות רבות שבעלי וותק רב שלעולם לא תמצאו אצל אף פרילנסר. (משמעותי מאוד)
- המלצות – חברה ענקית דוגלת בפרסום מפה לאוזן בזכות ההמלצות הרבות עליה.
- משאבים – חברה גדולה יכולה לרכז משאבים ואנרגיה רבה יותר מאשר פרילנסר בודד.
לסיכום
פרילנסר מומחה בקידום אתרים מועדף מאשר חברה לקידום אתרים, לפחות לפי דעתי.
שני אנשי המקצוע מומחים בתחומם וזה בסדר גמור, אבל הפרמטרים והמחקרים מראים שרוב בעלי האתרים מעדיפים ופונים יותר לפרילנסרים מאשר חברות.
יזם ומומחה לקידום אתרים, חי ונושם את האינטרנט וחובב טכנולוגיה.