כל מה שצריך לדעת על פרסום בגוגל לעסקים
בשנים האחרונות, הרבה בעלי עסקים נמצאים בצומת דרכים ועליהם לקבל החלטה חשובה מאד. הם יודעים כי הם צריכים לפרסם את העסק שלהם בכדי להגביר את כמות הלקוחות החדשים שלהם. אחת מהדרכים הטובות ביותר בשנים האחרונות היא פרסום בדיגיטל באופן כללי ובפרט פרסום בגוגל. על בעלי העסקים לקבל החלטה באיזה ערוץ מקוון הם רוצים לפרסם, זה נשמע כמו החלטה מינורית אך בפועל החלטה זו יכולה לעשות שינוי משמעותי בעסק שהם מנהלים.
פרסום בדיגיטל מחייב הקמה של נכסים דיגיטלים, הכוונה פה לא רק לאתר אינטרנט אלא גם לעמודי נחיתה, מיני-סייט, עמוד פייסבוק, נוכחות ברשתות חבריות וכדומה. לאחר שכל הנכסים האלו או לפחות חלק מהם יהיו באוויר תהליך הפרסום באינטרנט יוכל להתחיל.
פרסום בגוגל גם לעסקים קטנים
על מנת לעשות פרסום בגוגל חייבים נכס דיגיטלי מקצועי. אין טעם לנסות לבנות אתר באופן עצמאי אם אין לכם ניסיון, גם לא כדאי ללכת לחבר או למכר שיבנה את האתר בשבילכם בחינם. המטרה היא להקים אתר אינטרנט מקצועי ואמין היכול לעמוד בתנאים קשים כגון כמות תנועה גדולה, מתקפות אבטחה, באגים באתר וכדומה. נסו לבחור ספק אמין שיבנה לכם את האתר ויקים לכם זירה אותה תוכלו לפרסם בגוגל ובשאר הרשת. אחד הדברים החשובים ביותר כאשר בונים אתר הוא שהאתר יהיה אטרקטיבי, אתר כזה מבטיח שהגולשים ישארו באתר, יהנו ממנו, יעשו בו פעולות ואפילו יחזרו אליו בשלב מאוחר יותר.
אך פרסום בגוגל מתקשר לעסקים קטנים? אחד הדברים הטובים ביותר בגוגל הוא שניתן להקים קמפיין קטן ולהגיע לכמות גדולה של גולשים. פעילות כזו מושלמת לעסקים קטנים מאחר ומדובר בקמפיין עם תקציב נמוך יחסית אך עם תועלת גבוהה מאד.
דבר נוסף שמהווה יתרון בעולמות פרסום בגוגל הוא כלי או מערכת שנקראת גוגל לעסק שלי. מערכת זו מאפשרת להקים עמוד אינטרנטי המציג את כל פרטי העסק שלכם כגון – שעות פתיחה, שם העסק, כתובת העסק, תמונות של העסק, ביקורות חיוביות או שליליות ועוד. כאשר פרסום זה עולה לאוויר הוא מוצג בגוגל על מגוון ביטויים הרלוונטיים לעסק שלנו.
פרסום בגוגל עובד!
בעוד שהפרסום המסורתי מתחיל לאט לאט להצטמצם הפרסום בדיגיטל ממשיך לגדול. הרשת מאפשרת לנו שלל אפשרויות פרסום החל מפרסום בפייסבוק, פרסום באנרים, קישורים פרסומיים וכמובן פרסום בגוגל. פרסום בגוגל נחשב לכלי הטוב ביותר שמצליח להגיע לכמות הקהלים הגדולה ביותר וכן, קמפיינים בגוגל מצליחים להביא את התוצרים הטובים ביותר – כמות לקוחות, כמות לידים וכדומה. על מנת שפרסום בגוגל יעבוד בצורה טובה חשוב להיעזר באנשי מקצוע או בחברת פרסום המכירים את התחום ואת המערכות של גוגל ויכולים לנהל קמפיין פרסום בגוגל בצורה מקצועית ובצורה כזו שאכן תצליח להביא תוצאות טובות וביצועים טובים.
לסיכום
פרסום בגוגל מתאים לכל סוג של עסק בין אם מדובר בעסק קטן, תאגיד, רשת ארצית או עסק בינוני. הקמפיינים בגוגל יכולים להגיע לכמות עצומה של קהל אך מומלץ להיעזר בספקים הנכונים על מנת למקסם את הביצועים של הקמפיין. זכרו, קמפיין פרסום בגוגל הוא תהליך לטווח הארוך המחייב יציריות וחשיבה "מחוץ לקופסא".