הקשר בין כתיבת תוכן לבין הנוכחות הדיגיטלית שלכם
יש לכם מוצר מצוין, שירות מעולה והמון אמונה בדרך שלכם. סביר להניח שאתם עמלים גם על בנייתו של אתר אינטרנט חדש, שישלים את הפעילות שלכם במדיה החברתית, וכעת אתם מרגישים שעשיתם הכל. זה הרגע שבו אתם נשענים לאחור, משלבים ידיים ומחכים לטלפון שיצלצל ולהזמנות שיזרמו בקצב בלתי נתפס. אלא שכל ההכנה הזו היא רק צעד אחד בדרך, וגם אם יש לכם מתכנת איכותי ומעצב משובח שמתכננים אתר אינטרנט מושך במיוחד אתם עדיין לא קרובים לסיום. זאת משום שחסר לכם מרכיב אחד קריטי בדרך לחשיפה שאתם כל כך כמהים לה – תוכן. מאמרי תוכן, ידע מקצועי וגם בלוג שיעניק לגולשים שלכם ערך רב והמון עניין, אלה הם המרכיבים שיובילו לכך שהלקוחות יגיעו לאתר וגם יישארו בו מספיק זמן כדי להתרשם ולרצות דווקא אתכם.
איך מייצרים תוכן איכותי?
אם תערכו חיפוש קצר במנועי החיפוש אתם עשויים למצוא כותבי תוכן שונים שיעזרו לכם ליצור תכנים במחירים זולים מאוד, וסביר להניח שהפתרון הזה יישמע לכם אטרקטיבי למדי – כתיבה מקצועית במחיר מצחיק. בפועל, כתיבת תוכן לאתרים איננה משימה פשוטה שמתאימה לכל מי שהשלים את לימודי בית הספר היסודי. חשבו לרגע על הלקוחות שמגיעים לאתר ומעוניינים להתרשם מכם, מהשירות שאתם מציעים ומהמוצר שאתם מנסים למכור להם. כדי למשוך את תשומת לבם אתם רוצים וצריכים לייצר עבורם תוכן עם משמעות, לשקף להם את יתרונות המוצרים והשירותים שלכם, לשתף אותם באופן שבו המוצר שלכם ישנה את חייהם ולהעניק להם מידע שיחזק את הכוח שלכם ואת המעמד שלכם בעיניהם. אם תצליחו להשיג את המטרות הללו תתקרבו לעבר השלמת העסקה, אבל רק עם תוכן איכותי תגיעו אל היעד.
בחירת כותבי תוכן
בשנים האחרונות צובר תחום הכתיבה פופולאריות רבה, וכותבים רבים מנסים את מזלם בתחום. חלק לא מבוטל מהם אף עושה זאת בהצלחה, תוך שהוא מספק ללקוחות תכנים טובים וראויים. מצד שני, כותבים רבים אחרים עשויים להסב יותר נזק מאשר תועלת, בין אם משום שהם אינם ממוקדים בקידום העסק שלכם, ובין אם משום שרמת המאמרים שלהם נמוכה. אם כן, בדקו את הכותב שלפניכם, בקשו לראות תכנים לדוגמה ובמידת האפשר בקשו ממנו פסקה או מאמר אחד לצורך הניסיון. אם רמת הניסוח שלו גבוהה, הכתיבה שלו קולחת והתוצרים מרשימים, אתם בהחלט בידיים טובות, וגם העסק שלכם.